Så fint.

Hur börjar man skriva när det är så galet mycket känslor och saker på gång?! Jag har ni tagit ett stort steg i mitt liv, sagt upp mig från Dog Planet och det är verkligen delade känslor. En tomhet och saknad att inte dagligt träffa mina fina vänner och kollegor Soffan och Julia, alla dagishundar där mina favoriter blir tunga att lämna. Samtidigt som jag känner saknad och en tomhet känns det så självklart, självklart att flytta ner till Katrineholm och börja ett liv tillsammans med Fredrik i ett nytt hus med våra hundar. Tänk att somna och vakna med världens finaste och bästa kille, ta hand om hundarna tillsammans, ha ett liv tillsammans. Det ska bli helt fantastiskt ❤

wpid-4-lizz.jpg

Foto Louise Karlgren

Lizz ögon känns inte som att dom har försämrats under våren men ser bra är absolut att överdriva. Sista veckan nu som hon behöver bo i Stockholm, sen blir hon husses hund tills jag och Min flyttar ner 1 Juli. Att ÄNTLIGEN kunna erbjuda Lizz ett liv på landet på heltid, det är ren jävla lycka i mitt matte hjärta. Hela tiden varit mitt mål och nu är det vara en dag kvar i stressen. Jag kommer självklart sakna min lilla Luz massor men vi har varit ifrån varndra rätt mycket under vinter/vår och se hur bra hon trivs på landet får mig att inte alls få skuldkänslor utan tvärt om, varm och glad att jag och Fredrik kan erbjuda det bästa för min prinsessa ❤

received_10209259427987717.jpeg

Foto Julia Indergand

Min växer och utvecklas hela tiden och hon var verkligen växt in i mitt och Lizz hjärta. 6 månader idag och väger 12 kg så ingen stor tjej. Varit rätt sparsamt med träning men desto mer vardag och bygga en bra relation. Nu känns Min rätt mjuk och lite spökig men sånt som kommer nu kan jag tänka, ingen ursäkt bara en spark i baken att finnas för henne och vägleda.

Om dryga två veckor åker vi till Norge och får lite hjälp med vallningen. Det lilla jag sätt gillar jag skarpt, nu vill vi bara ha lite övningar och hjälp att komma igång. Utvecklas tillsammans hos fåren med min lilla valp ska bli så förbannat roligt.

En tanke på “Så fint.

Lämna en kommentar